یزدفردا "علی اکبر اولیاء نماینده یزدوصدوق در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد: اراده نمایندگان برتقویت بعد نظارتی مجلس و از جمله شورای برنامه ریزی استانها میباشد
به گزارش یزدفردا "
شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار یزد و با حضور نماینده مردم شهرستانهای یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی ، معاونین استاندار و تنی چند از مسئولان استان، در محل سالن حمیدیااستانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " محمدرضا فلاح زاده " با تبریک هفته تعاون گفت: مقوله تعاونی در ایران اسلامی به خصوص در زمینه هائی همچون مسکن با استقبال گسترده ای مواجه شده است.
استاندار یزد بر توسعه تعاونیها در زمینه های مختلف تأکید کرد.
وی افزود: اقشار متوسط جامعه ، نیز باید درتشکیل و توسعه تعاونیها مشارکت داشته باشند.
فلاح زاده نقش مدیریت دلسوزانه  در ارتقاء سازمانی شرکتهای تعاونی را یادآور شد.
استاندار یزد فرهنگ سازی، سازماندهی مردم و سوق دادن به سوی مدیریت قوی را  در توسعه فرهنگ تعاون در جامعه ضروری دانست.
وی خاطرنشان ساخت: با فرهنگ سازی، مردم به گام برداشتن و سرمایه گزاری درعرصه تعاونیها ترغیب می شوند.
فلاح زاده در بخش دیگری از سخنان خود ، بر استفاده از لیالی قدر به عنوان فرصت مناسب برای تقرب بیشتر به درگاه خداوند متعال تأکید کرد.
مدیریت ارشد استان یزد، استقرار وزرای دولت دهم با رأی مثبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.
اولیاء در سخنان خود از اراده نمایندگان برتقویت بعد نظارتی مجلس و از جمله شورای برنامه ریزی استانها اشاره کرد و اظهار داشت جلسات هماهنگی ناظرین شورای برنامه ریزی استانها بمنظور هماهنگی بیشتر وبررسی و پیگیری مشکلات موجود تشکیل میشود.
نماینده یزد همچنین از بازنگری در قانون مرتبط با شورای برنامه ریزی استانها بصورت قانون عادی و یا در قالب برنامه پنجم خبر داد.
این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با توجه به اهمیت بهبود کیفیت و ارتقای بهره وری در اجرای طرحهای عمرانی از تشکیل کمیته " نظام فنی و اجرایی " در کمیسیون عمران مجلس خبر داد وبا توجه به اقدامات قبلی انجام شده در استان ابراز امیدواری کرد یزد همچون سابقه درخشان قبلی خود و با برطرف کردن مشکلات در شاخصهای نظام فنی و اجرایی نیز سرآمد شود.

معاون برنامه ریزی استانداری یزد، نیز رمضان را فرصتی مناسب برای  راز و نیاز و تقرب هر چه بیشتر به درگاه خالق متعال توصیف کرد.
" محمدرضا بابائی" گفت: بر اساس قانون یک درصد از درآمد عملیاتی شرکتهای دولتی به  توسعه امر تحقیق و پژوهش اختصاص دارد.
وی افزود: نیمی از این یک درصد می تواند در گسترش امر پژوهش در داخل استان هزینه شود.
گفتنی است در این جلسه پِیرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد. 
یزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا